čtvrtek 26. prosince 2013

Příprava NRP Praha (KU Sulická)

Tak po lehkých peripetiích jsme konečně absolvovali přípravku v kojeneckém ústavu v Sulické. Jednalo se o dva dny a to o pátek a sobotu. Ačkoliv jsem se nejdříve domnívala, že jsem se nedozvěděla nic nového, co bych si již nenastudovala v knihách či nezjistila u odborníků, tak jsem nakonec musela uznat, že přece jen to k něčemu bylo.
Nejdůležitější informací, kterou jsem neznala byl fakt, že alkohol je pro vývoj plodu mnohem horší než drogy. Což mě opravdu překvapilo. O FAS syndromu jsem toho skutečně moc nevěděla.
Další věcí nad kterou se musím po školení ještě pořádně zamyslet a zjistit si více informací je tolerance Hepatitidy typu B a C.
Každopádně 2 denní pobyt v KU a následná prohlídka KU s pomazlením si prků na nás měla i poztivní vliv. Snížili jsme spodní hranici věku dítěte a po delším zvážení jsme se také rozhodli pro přijmutí i jiného než majoritního etnika.
Je fajn si dát čas a k některým věcem dojít. Rozhodně se k ničemu nenutit.
Žili jsme totiž v domnění, že prvotní žádost je již daná a změny sice možné jsou, ale že ne moc žádané což byla chyba. Dozvěděli jsme se, že budeme vypisovat ještě konečnou žádost, která se zas tak moc s tou prvotní schodovat nemusí a vůbec to nevadí.

Žádné komentáře:

Okomentovat