pátek 19. července 2013

Podání žádosti



První rada zní. Nebuďte přehnaně aktivní a vyčkejte! Jinak dopadnete jako my..
Nejdříve jsem skoro hodinu prohledávala internet a hledala formuláře, když jsem je konečně našla a vytiskla (cca 20 stran), začalo vyplňování.. A to pěkně dopodrobna. Nad některými otázkami mi nejdřív přestával rozum brát, např. chcete osvojení utajit před okolím? – ano, ne, nevím, v žádném případě.
No každopádně jsem zabojovala, vše jsme s partnerem probrali, dopodrobna vyplnili, vše zodpověděli a hrdí na to, že jsme to zvládli, jsme s vyplněnými formuláři nastoupili před nám přidělenou sociální pracovnici..
Chyba lávky. Formuláře se v té době zrovna změnily, vyfasovali jsme úplně nové, ne již tak podrobné, takže v tu chvíli jsem si říkala, že jsem svou přehnanou aktivitou ztratila zbytečně spoustu času.
Když to beru zpětně, ony ty původní formuláře byly mnohem lepší. Člověk měl příležitost se nad mnohým zamyslet a čím hloupější otázku zodpovídal, tím více času nad ní strávil a mnohé si třeba promyslel a uvědomil.
Každopádně jak jsem pochopila, každý kraj má formuláře své a pouze formulář "žádost o NRP" je pevně stanovena MPSV.

Žádné komentáře:

Okomentovat