pátek 19. července 2013

Návštěva sociální pracovnice u nás doma


No já jsem úklid bytu vyřešila šalamounsky :-) A to paní na úklid..Takže se z mé strany nekonalo mytí oken, běhání s hadrem a koštětem apod..Fakt je ten, že jsem se konečně dostala k úklidu věcí s kterými jsem otálela a to třeba úklid polic s kořením, moukou apod, urovnání knihovny, vyčistění smradlavých klecí zvířat atd .-) Ještě dvě minuty před čtvrtou jsem vyklízela prosklený bar, který skýtal mnoho druhů alkoholických nápojů – za takové dárky jsme vždy velice „vděční“.
Stejně jsem se při pohovoru prozradila, jelikož jsem si nevzpomněla na žádnou špatnou vlastnost, takže jsem uvedla, že jsem bordelář :-)
No a jak to probíhalo?
Prvních 10 minut jsme nemohli najít kotě, takže jsme slečny usadili a pobíhali po bytě a hledali, mezi tím jsem oběma nabídla vodu-chtěly neperlivou, takže hezky z kohoutku :-)
No a pak jsme se v klidu usadili a začal výslech :-)
Ne nebojte. Nic hrozného..Psychicky jsem byla připravena na otázky typu „jak často máte s partnerem pohlavní styk“ atd.
Nic takového.
Ptaly se nás na naše dětství, jak se jmenují rodiče, sourozenci, kolik jim je let, co dělají za práci, na jaké škole jsme studovali, jaké jsme měli dětství, jak s rodinou vycházíme atd.
Poté jak jsme se seznámili s partnerem, co se nám na našem vztahu líbí či nelíbí, zda plánujeme vlastní děti, kdy, zda a kdy se chceme vzít, jaké dítě bychom rádi přijali, proč jsme se rozhodli pro PP atd.
V podstatě se jednalo o stejné otázky jako v dotazníku.
Vše trvalo 2 hodiny, docela hezky nám to odsejpalo.
Jediná otázka která mě zaskočila zněla: „pokud by se Vám narodilo vlastní dítě nechali by jste si dítě v PP nebo by jste ho vrátili zpět do dětského domova?“

Žádné komentáře:

Okomentovat